17 Mart 2016 Perşembe

Ferarisini satan bilge


Bazı Kitaplar vardır sırasını bekler.

İster 1 yıl ister 5 yıl ister 10 yıl geçsin gene de bekler.

Bizim hazır olmamızı bekler.

Bu kitapta benim için kesinlikle öyle ilk basım yılı 2005 olan ferrarisini satan bilge'yi çoğu kez almayı denedim çoğu kez elime alıp bıraktım.

Zamanı değildi. Çekmedi beni kendine, şimdi günü gelmiş demek ki kitap almak için kitap evine gittiğimde göz göze gelince anladım. Tamam bu sefer seni alıyorum dedim ve aldım geldim.

Kitap güzel kişisel gelişim kitabı diyebiliriz. Zira kişisel gelişim kitaplarını daha çok seviyorum zaten.


"Öğretirken Keyif de veren büyüleyici bir öykü" Paulo Coelho Simyacı  Demiş; Kesinlikle öyle.

Ama o kadar aman aman bir kitap olmadı benim için yine de güzel şeyler kattı bir hafta da okudum bitti.


Bir düşünce ekersin, bir eylem biçersin.
Bir eylem ekersin, alışkanlık biçersin.
Bir alışkanlık ekersin, karakterini biçersin. 
Bir karakter ekersin, kaderini biçersin…

Şimdi sıra yenilerinde..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder