1 Temmuz 2014 Salı

Çilek kokulu bir yazı



Bu sene çilekler sanırım çok fazla ve ben hiç bir sene bu sene yediğim kadar çilek yemedim neredeyse her gün dolabım da çileklerim var.

Ve dün çileklerden bişeyler yapmalı dedim, bizim evde kızım ve eşim hiç reçel yemezler bu yüzden genel de evde de bulunmaz.

Ama yapmak istedim belki yenir belli mi olur hem el yapımı :)



Çilekler'den reçelimi yaptım tabi ki iki kücük kavanozcuk bunlar bize uzun bir süre yeter eminim..



Çileklerimin diğer yarısıyla da turta yapmak istedim ben genel de turtayı hamurlu olarak seviyorum ince hamur acılıp tart kalıbına serilir ve kıtır kıtır olur.

Ama bu sefer farklı kek tarzı denedim keki vanilyalı ve gerçekten çok lezzetli de bir turta elde ettim.



Evim de çilek kokuları,site bile çilek kokuyor. Reçel kaynarken tüm siteye sarmış kokusu :)


Bu da beni merak edip soranlar için gelsin dedim.

Çilek kokulu bir yazı. ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder