1 Temmuz 2014 Salı

Hep ilkbaharı yaşasak keşke...

5814651135_8ac5a96d07_zAhh bu sıcaklar.

Hiç mi ortası olmaz bu havaların kışın soğuk der titrer yazında bunaldık diyip sıcaklardan isyan ederiz.

Bir türlü gelmek bilmeyen yaz öyle bir hızla geldik ki hava çok sıcak ve bir okadarda bunaltıcı.

Gecenler de hava fazla sıcaklaşmadan sahile indik yeşil köy sahili.
Küçük hanım bisikletini sürdü bizde sahilde yürüyüş yapmış olduk iyi geldi yorulduk, dinlendik annesine çiçekler topladı :) neşelendik eğlendik evimize geldik.



Şimdi düşünüyorum da sahile falan inemem herhalde bu sıcağa eve mahkummu oldum nedir. Tansiyonum düşüyor başım dönüyor sıcaktan :(

Yeni bişeyler yapma aşamasındayım. Sizlere süprizlerim olabilir :) tabi bunun için biraz zamanım var en azından kesinlikle temmuz ayının çıkması lazım ( çok yogun bir ay benim için )

Araştırıyorum cabalıyorum hem beni oyalıcak bişi olucak hemde sizi inş. mutlu edicek bişi olucak bakalım sonucları ben bile çok merak ediyorum :)


Sözüm sevgili blogcularıma gelsin yaz geldi diye attınız kendizi dışarları bloglar sessiz...

Bir iki şey karalayın yoksa vallahi kızıyorum ;)

Sevgiler mucckkss :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder