2 Temmuz 2014 Çarşamba

Tavsiye Kanalı Ve Eker Yoğurt

Tavsiye kanalına epeydir üyeyim aslında.

DSC_0762




Geçenlerde kampanyayla ilgili mail gelince katıldım, bugün kargom geldi hiç beklemiyordum tamamen unutmuşum kampanyaya katıldığımı.

Aslında 8 aydır ben evde yogurt mayalıyorum. Sizinde bildiğiniz gibi artık hersey de bir katkı maddesi olduğunu varsayarsak kızımı olabildiğince bu zararlı tüm yiyecek ve içeceklerden korumaya kendimce en doğala yönelme çalışıyorum.


Bizim evde uzun zamandır da organik bir yaşam sürdüğünden yumurtalarım bile 6 aydır köyden gelmekte mesela, tavuksa hiç mi hiç yedirmiyorum dışarıda ki tüm markalar hiç bir önemi yok doğal şartlarla büyümüyor o tavuklar antibiyotiklerle şişirilmiş tavukları yiyor milletimiz tavuk istediğim zaman da sağolsun köyden kesip gönderiyorlar hiç değilse güvendiğim sağlıklı büyümüş tavuklar.

Haliyle yogurt ve sütü de kapalı ambalajlarda almamaya gayret ediyorum bizim burda bir sütcü ondan hafta 2 kez 3 kg süt alıp 2 kilosuyla yogurt mayalayıp 1 kilosuyla da süt ayırıyordum kızıma.

DSC_0763
Şimdi gelelim ekere içinde ki doktorların verdiği cvplar ve selcuk üniversitesiydi yanılmıyorsam üniversitenin evlerden aldıgı ev yogurtu örnekleri hiç de iç açıcı sonuclar vermemiş.

Durum böyle olunca bir kez daha düşünmeye başladım.

Ben sütcüme ne kadar güveniyorum ki? Nasıl bir ortam da sağım gerçekleşiyor, sütleri plastik kaplar içine mi sağım yapıyorlar. Ayrıca belki sağdıkları ineklere ya antibiyotik veriyorlarsa o direk sütte geciyor yine. Hem o sağım işleminden sonra direk soğuk bir ortamda muhafıza edildiği ne malum?

Bana gelene kadar arabada duruyor arabalarının dondurucu özelliği de yok ki...

Yok gerçekten düşününce hak verdim bundan sonra açık süt almaktan da vazgectim.

Ekerin ise bu 4 ayrı kapta 1 kase kadar yogurtları (250grmlık ambalajlar ) çok hoşuma gitti bana zaten 1 tane hediye kuponu ve 2 tanede %50 indirim kupon göndermişler denemek için güzel bir fırsat.

Hem hijyenikte 1 tane acıp sofraya koysanız o biter.
Eğer büyük yogurt alırsanız kaşıkla içinden alıcagınız için hem kaşıkta ki, hem hava daki, hem buzdolabında ki tüm bakteriler direk yogurttun içine geciyor.

Ama böyle tek ambalajlı ürün oldugu zaman sofraya konduğu anda bitmiş oluyor.

Valla daha denemedim. En yakın migrosa gidip hemen ücretsiz ürünümü alıp deniyeceğim ben bu ürünü tutum tavsiye ederim.

Eğer size de bu paketten gelmesini istiyorsanız kampanya hala devam etmekte Tavsiye Kanalına üye olup ekerin kampanyasına katılabilirsiniz.

Herkese sağlıklı bir yaşam diliyorum....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder