4 Ağustos 2014 Pazartesi

Karpuzdan Sunumlar

Şu sıralar herkes tatilde malum geri dönenlerse hala tatilin etkisinden çıkabilmiş değil..

Şahsen bende öyleyim hala kendimi havuz kenarında uzanırken yada deniz de dalgalarla boğuşur gibi hissediyorum. :)

Öyle böyle tatil etkisini üzerimizden atacağız elbette. Şu sıralar tatilin etkisi yüzünden bloguma da yazamadım malesef

Yaz ayında malumunuz karpuzu çok severek yeriz farklı bir sunum şekilleri ve daha kolay nasıl karpuz keseriz bunları paylaşmak istedim sizlerle.

Bu karpuz benim kestiğim farklı bir sunum oldu özelikle çocukların daha çok severek yediğini söyleyebilirim.

10570233_554781724627453_1209722742_nBu sıcak yaz aylarında sabah kahvaltılarınıza renk katacak bir sunum daha karpuz peynir ikilisi zaten bilindik ayrılmaz ikililerden biri birde üstüne nane veya fesleğen koyup servis ederseniz çok dikkat çekici bir servis tabağı hazırlamış olucaksınız ;)

Karpuzu küp küp kesip pratik bir şekilde servis tabağınıza aktarabilirsiniz.

Karpuzdan buz küpleri yapmayı hiç düşündünüz mü? :) Fikir bence süper sade su küplerinden daha güzel bir sunum ve tat verir.

Ayrıca fikir olsun diye söylüyorum sıcaklarda çoğu zaman kahve içmek zor geliyor bende espressoları buz küplerine döküp donduruyorum daha sonra soğuk sütte veya suya arzuya göre 2 adet küp attıp içiyorum mis gibi soğuk kahvem saniyeler içinde hazır oluyor :)


 Bu ve bunun gibi bir çok karpuzla ilgili detaylı farklı her türlü sunumlar için pintereste ki Watermelon dosyama bakabilirsiniz.

Yaz aylarında pasta yemek ağır gelir karpuzdan pasta yapmayı deneyebilirsiniz. bunun gibi bir çok sunumlar için pintereste ki sayfama tık tık... Watermelon




Görüşmek dileğiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder