27 Ağustos 2014 Çarşamba

Mint

Biliyosunuz az çok bu rengi, bazıları su yeşili diyor bazıları mint...

Eğer pastel bir renk tonu severseniz muhtemelen çok sevdiğiniz renklerin arasın da yerini alır.
Benim de öyle bu hafta ki alışverişim de farkında olmadan parça parça mintleri toplamışım bu sadece bir kısmı bu hafta alınanların bir kısmı diye özet geceyim :)
Şuan da mintli olan her aksesuara dur dedim kendime ( Tabi hediye gelicekse :) hay hayy buyursun lütfen..)  Bu hafta alışveriş merkezlerine de gitme yasağı koydum kendime...

20140827_133546Aldığım aksesurları oklarla belirttim bu arada nerden aldığımla ilgili fikir vermesi acısından ama english home ürünleri sınırlı sayılarda oluyor biliyorsunuz buldunuzmu anında kapıcaksınız ertesi güne o beğendiğiniz ürün orda olmayabiliyor :)

Hee bu arada renkler arasında en önem vermediğim renk sarıydı ne olduysa sarıya olan ilgim ve sevgim arttı... İlk olarak sarı bir bluz aldım kendime giymekten cekinirken şimdi çok sevdiğimi farkettim... Aksesuarlarda da öyle mesela yakında mintli aksesuarlar gibi sarı renkteki aksesuarlarımı toplar cekersem şaşırmayın zira artık sarılara göz kırpıp sevmeye başladım :)

Bu hafta birde madam coco da tepsiler de %50 +%50 indirim vardı biri kücük biri orta boy olarak iki tepsi de aldım tepsinin birini muhtemelen servis için değilde orta sehba üzerine mumluklarım ve aksesuarlarımı koyarak dekoratif amaclar da kullanmayı düşünüyorum...

Her türlü aksesuarları çok farklı amaclarla kullanmayı seviyorum saksıları illa saksı diye kullanıcak değiliz dimi kalemlik, catalbıcaklık, cerezlik vb. gibi bir çok alanda kullanılıyor ve bu beni çok mutlu ediyor.. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder