7 Eylül 2014 Pazar

Komşu Fırın (Çikolata Dolgulu Kurabiye)

Kahveli Çikolatalı Kurabiye
Bazı kurabiyeler vardır yemeye kıyamazsın :) bu da o kurabiyelerden sadece bir kaçı instagram da çok popüler olmaya başlayınca bu kurabiyeler, neymiş bu kurabiyenin büyüsü diyip gidip aldım. Tabi ki büyüsü akışkan çikolatasından kaynaklanıyor. Biskrem ve tutku kurabiyelerin reklamlarda ki akışkan kurabiyelerinden çok daha akışkan olduğu garanti kusura bakmayın ama ne tutku ne biskirem kurabiyelerinizden çikolata akmıyor.

Komşu fırın güzel temiz ve taze üretim yapıyor ekmekleri de bir o kadar güzel. Yanlız bana biraz uzak olduğundan forum istanbula gidip almak zorun da kalıyorum. Bence şube sayılarını artırmaları gerek.

Fiyatlar konusuna gelince bence biraz pahalı kim ne derse desin, bu kurabiyelerin tanesi 1tl geliyor. kilosu 35tldi sanırım yani 35 adet oluyor.

Kurabiye çeşitleri çok fazla tatlı ve tuzlu kurabiyeleri var ama bu kurabiyeler ayrı bir seri ustadan kurabiyeler diye üretiliyor.

Karar verdim bu kurabiyeyi ben evde yapıcam eğer tam istediğim gibi olursa da tarifini sizlerle paylaşıcağım kesinlikle... ;)

Ustadan kurabiyeler ve çeşitleri:

Kahveli çikolatalı kurabiye 

kahveli cikolatalı kurabiye-büyükVişneli kepekli kurabiye
kepekli-visne-buyukFrambuazlı kurabiye


frambuaz-kurabiye-buyukElmalı kurabiye
elmalı kurabiye-büyük

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder