25 Haziran 2014 Çarşamba

Bolu Abant mı? Yoksa Sapanca mı? Diye soranlara gelsin...



Bir önce ki postta bolu abant'da çektiğim fotoğrafı paylaştım.
Orayla ilgili bir kaç bişi de eklemek istedim şimdi.
Merak edenler olur gitmek isteyenler olur diyerek.
Hafta sonu gidilicek yerler arasında bence bolu abant ama günü birlik gidip dönmeyi düşünürseniz bir kez daha gözden geçiriniz bu fikrinizi.
Şayet istanbul da oturuyor ve hafta sonu bir kaçamak yapmak için uzaklaşmak istiyorsanız doğru bir yer değil.
Sebebine gelince mesafe uzak, ortalama 3 saat gidiş 3 saat geliş dersek zaten gününüzün çoğunluğu yolda geçiyor. Eve yorgun argın dönmüş oluyorsunuz ki dinlemek rahatmak için gidiceğiniz için hiç gerek yok.
Ama 1 gece kalırım ben arkadaş derseniz hemen abant gölünde büyük abant oteli var orada kalmanız mümkün.




Abant gölünün kıyısın da bir kafe var :) Gülüyorum sebebine gelince anladınız onu siz...
Feci pahalı sadece 1 türk kahvesine 8tl vericekseniz buyrun.
Onun dışında bir tren var :)
(hızlı gitmiyor en az hızı 5km) abant gölünü gezdiriyor durmadan 30 40 dkyı buluyor bu seyahat ona da kişi başı 3tl ödüyorsunuz.
Ya da yok ben trene binmem derseniz de bir secenek daha var faytonlar :) fiyat konusuna gelicek olursak belli bir fiyatı yok adamlar yüzünüze bakıyor ve ne koparırsam kar amacıyla diledikleri fiyatları söylüyorlar inan 100tl binenler bile varmış.

Ayrıca otel önünde kiralıyabiliceğiniz bisikletler var. Zamanım olsaydı keşke binmeyi çok isterdim onunla ilgili de fiyat belirtemiyorum malesef.
Eğer bolu abant mı yoksa sapanca mı diye ikisi arasında kaldıysanız !
Kesinlikle bolu abant derim.
Boluya gelmeden sapancaya da gittim inanın hiç bir şey yoktu.
Belki farklı yerlerin de güzelikleri vardır kendine göre ama ben hiç bir şey görmedim. :/



Abanta geçen hafta sonu gittim.

Birde kışın görülmesi gerek diyorlar kısmetse kışa da gidersem ozaman da kış abantı nasıl oluyormuş ondan da bahsederim size..

Şimdilik ben kaçar ve tatile gitmeyi isteyenlere iyi tatiler dilerim...



 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder