25 Haziran 2014 Çarşamba

Kendini "Çok Çok İYİ " hissetmek diye birşey var evet.

 



Kaç gündür bloga yeni yazı girmeliyim diye düşünürken bir sürü aksilikler yaşadım bir hafta da.
Hani bazen olur da içiniz de bir yerlerde çok sevdiğiniz duygular olur ama hep içinize atar dile getirmezsiniz, ya da sevdiğinizin farkında bile olmadığınız şeyler olur sonra ne çok sevdiğinizi anlarsınız bazı şeyleri.
Bunları gördüm bunları yaşadım ben bu hafta...
Sanki duygularımın, hislerimin, sevgilerimin, nefretlerimin yerleri değişti, ya da daha da belirgin olup gün yüzüne çıktılar. Evet bu hafta biz burdayız dediler içimde...
Üstlerinde ki toz perdesi kalktı resmen, sanki bir at gözlüğü varmış gibi yıllardır gözümde.
O kadar net oldum ki, bazılarına ağır geldim, bazılarına sıcak geldim, bazılarına yalansız dobra dediği dedik geldim.
Oysa ki ben hep böyleydim....


Sadece bazen olur ya karşınız da ki insan kırılmasın diye, içinize atarsınız bazı şeyleri ya da içinize atmak değilde susarsınız yeter ki karşınızda ki insan alınmasın, gücenmesin, kırılmasın diye...
Oysa ki hiç gerek yokmuş bunlara... İçinize atığınız söylemediğiniz ne varsa sizde kalıyor, içinize atıyorsunuz ve gün gelip bu yükler size de ağır gelmeye başlıyor inanın hiç gerek yok hemde hiç..
Atmayın içinize hiç bir şey atmayın... Karşınız da ki insan sizin söylediğiniz şeylerden alınıcak, darılıcak, kızıp küsücek bir insansa zaten sizin yanınız da olmaması gereken bir insandır. Emin olun.
Bırakın sizi siz olduğunuz için sevsinler, bırakın sizin " Kendiniz " olmayı sectiğiniz de buna katlanamayanlar çekip gitsinler hayatınızdan... Zaten sizinle değillerdi ki... Onlar sizin hayatınızda " kendilerine duymak istedikleri" şeyleri söylediğiniz için hayatınızdalardı.
Yani şimdi hiç bişi eskisi gibi değil... Çünkü şimdi siz kendinizsiniz. Yalansız, dolansız kendinizi okadar iyi okadar güvenli hissediceksiniz ki inanın bana :)
Bu hafta bunu yaşadım ben gözümden kalktı bir sis perdesi.. Herkesin yüzünü daha net görür oldum.
Sevgilerimi daha çok belirginleştirdim. İstemediklerimi ise direk sildim.... Ne gerek var ki hoşlanmadığım insanların etrafımda dolanmalarına.
Şimdi okadar çok şeyi seviyorum ki neler neler farketim kendim de.. Yapmak istediğim ama ertelediğim ne çok şey varmış meğer..
Şimdi ben o ertelediğim ve yapmak istediğim herşeyin listesini yapıyorum sırasıyla herşeyin...
Hayat çok kısa ertelemeye gelmez.
Bunu unutmayın emi.
Sevmediğiniz pozitif gelmeyen sizi iyi hissetirmeyen herkesi çıkarın hayatınızdan
İnanın rahatlıycaksınız...

Sevgiyle, Kalbiyle bakan herkese sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder