26 Haziran 2014 Perşembe

Uzun inci kolyeler

 

Söze önce çok şükür diye başlamak istiyorum...

Şu uzun inciler varya hani mutlaka artık herkes'te birtane var olduğuna inanıyorum :)

her gördüğümde cok yakıştırdıgım bayıldıgım sade uzun inciler bu zamana kadar ya karşıma cıkmadı yada almaya zaman bulamadım yada amann diye geciştirdim.

İnciyi bilmiyorum yakıştıramıyorum kendime ama başkasında görüncede imrenmiyo değilim hani.
Düğünüm de gercek kısa inci kolye takıldı ama sormayın şimdi hangi cekmecededir bilemiycem, beğenmiyorum kısa olanları çünkü...


Geçte olsa uzun inci modasına katıldım sanırım :)
O kadar hoşuma gittiki sormayın... Özelikle kışın kazakların üstüne çok hoş durucağından hiç şüphem yok her renginden almalıyım fiyatı da cok ucuzmuş meğer ahh nerelere vursam kafamı bilmiyorum

Benim aldığım gri tonun da aslında cok tatlı bir rengi var onun için tam gri diyemiyecegim f.makinem gelince veya yenisini alınca fotografını cekiceğim daha tatlı güzel renkler arıyorum istanbul avrupa yakasında önerebiliceyiniz biryer varmı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder